Tillbaka? :)

Ja kanske de har ju inte varit så aktiv inte men kanske skulle börja skriva lite igen då jag gör en jävla massa i mitt liv nu =)
Tilde ligger och sover i sin nya säng och hon var jättre trött ikväll så hon somna ännu fortare idag än vad hon brukar göra :)

Trivs jätte bra med mitt liv och har mycket fina personer runt mig :) Men bäst är endå Micke och Emma! Känns som dom är de som står mig närmast och som jag verkligen kan lita på!

Ja vad har hänt sedan sist då? Ja jag har fått fast jobb på Sandvik igen 5skift, pengarna bara öser in :) Sen har jag bytt bil! Sålde XC90in och köpte mig en V70 2.4T.. Köpt helt nytt hemmabio ljud hemma, byggt om Tildes rum och köpt nya möbler..

Skaffat nya möbler till kök osv..

Har semester just nu men har jobbat lite på Sommarkvällarna denna månad och de har varit kul, blir även att jag ska jobba den 20e augusti på Forever Young med Alpha ville bla :) blir grymt de!

Imorgon ska vi försöka oss på att åka till Furuvik med Tilde :) Hela familjen ska åka och bara rå om Tilde hela dagen :) De blir Tildes dag :)

Men blir de regn imorrn gör vi nytt försök nästa vecka! :)

Nu ska jag prata lite med Emma inna de blir att sova!


Grattis till Micke idag som fyller jätte ungt ! :)

Här kommer de lite bilder på min Älskling Tilde :)


Tilde i soffan


Tilde i hennes sandlåda i Engesberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0