Furuvik


Idag har vi varit ut till Furuvik! Blev jätte bra väder för Tilde då inte solen var framme hela tiden, hon var riktigt intresserad av djuren då hon nog inte kommer ihåg att hon var där förra året :)
Hon tyckte nog kamelerna och lemurerna var de mest intressanta då dom var jätte nära henne också.. Lemurerna sprang ju runt benen på henne och hon bara titta på dom och skrek apa :)

Vann hela vagnen full med mjukisdjur och en jätte basketboll! Hon älskar ju bollar så denna får vi ta ut till farmor i husvagnen så hon får sparka den där för hemma är den för stor för att kunna komma fram lätt..

På torsdag ska jag och Emma gå på bio hoppas jag! Blir Inception och den går i salong 1 <3 gillar ljudet där ;) Sen efter filmen kanske de blir lite mys!

Tilde somnade klockan 18 idag och var helt slut så de behöver hon nog, gick inte att hålla henne uppe då hon varit i full fart hela dagen..

Här är Tilde med sin boll när vi fikar på en gräsmatta där..



Kommer mer bilder senare var bara denna jag hade på min vanliga telefon :) Kopplar Iphonen senare och får de andra bilderna senare av Cizzi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0