Pimpvagn

Nu har Tilde fått lite diod lysen på sin vagn :) så nu syns hon när hon är ute på kvällarna och glider!



Sen har vi haft Elin här några dagar nu som varit och hälsat på men hon gjorde som Tilde och tog lite powernaps då och då i soffan :) Vi fick detta fina kort på de två :)



Elin somna på en spikmatta och sen när hon vakna till undra hon vad de var som stack på ryggen =)

Sen har jag planterat blommor på balkongen och Elin tycker jag var lite gay som gjorde de men vafan jag har ju inget att göra och de blir ju lite trevligare om man har lite blommor där :) Slipper de vara så stelt :) Men ja alla killar kanske inte gör detta, men alla städar ju inte hemma heller så då väljer jag hellre att vara som jag är!



Nu ska jag snart sova och hoppas de blir bra väder imorrn, fick veta nu att jag inte fick jobbet jag sökte men jag sökte de den sista dagen och fick svar nu efter 4 dagar att jag inte fick de så de var nog redan kört när jag skicka in, men men man kan inte ha sådan tur att man får jobb på en gång. Bara att ligga i och söka de som kommer upp.
Men måste sluta med en bild på Tilde och mig som jag precis hitta :) Fy fan hur vi sitter! som två säcker och tittar på simpsons!



Och Tilde gillar simpsons, syns de? =)



Go natt!


Kommentarer
Postat av: Inger

Gud vad fint det blev på balkongen! Hm förresten..vem sa att han inte kunde gå hemma hos mig för alla blommor? Du är ju likadan själv....hihi

Och vad Tilde är lik dig..Pösmunkar =)

2009-05-29 @ 05:29:53
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Elin

hahahaah, men vare snyggve kortet eller... du, jag tycker du är underbar som planterar blommor och städar, lina har haft tur ! ;) vi ses imorgon min vän !

2009-05-29 @ 15:01:59
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0