Killen har tappat alla tältpinnar, Så jävla kul :)

Hitta denna och jag skrattar fortfarande av hur skön han är killen när han berättar hur han skrota sin bil och alla hans "vapen" som han visar :)





Finns flera av hans filmer och jag fattar inte att killen som filmar kan hålla sig, jag vet inte vad de är som är fel på killen eller om han bara är en vanlig sydstatare som vill vara ball :)

Nej nu ska jag städa lite här hemma för lina är hos tessan och hälsar på, Tilde tog med sitt nya åk dit "sitt vagnen" för hon är en stor tjej nu! Och jag ska sätta neon rimpor på den som går på batteri så de kommer nya bilder på de sen när de är klart. Ska fråga Tilde om de är ok att jag tar in den på service idag igen för igår tvätta vi fälgarna och hade Black gloss på däcken :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Hahahaha...Ja den där stackaren hade ju inte alla besticken i lådan va?..

2009-05-28 @ 15:52:37
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0