Grillat och fiska.

Idag på morgonen gick jag Lina och Tilde ner på stan för att röra lite på oss, vi gick in till Elin för hon jobbade och där fråga vi om hon ville komma över på lite grillning och de gjorde hon.
Blev lite allt möjligt grillat och sen blev de att vi gick ner till ån och fiskade lite men jag lyckades inte få nån Gös men Elin var glad för hon fick 5st löjjor, sånna som man agnar med när man ska fiska Gös. =)

Jag kalla henne Lenin idag och fråga mig inte varför men de var väl en blandning mellan Lina och Elin och de blev då lite fel men de är inte första gången jag blandar ihop namn och gör lite egna.

inga bilder denna gången heller för vi har inte lagt in de nya vad jag vet.

Får skriva nå mer snart igen :) Ha de


Kommentarer
Postat av: Elin

haha du blandar ihop våra namn för att förra sommaren bodde ju fasen jag hos er, o då blev de ju svårt att hålla reda på både elin o lina, o då minns jag att de blev några blandningar..va väl nåt sånt som gjorde sig påmint idag ;P ses imorgon !!

2009-05-24 @ 23:45:08
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0