Drifting Cruising och Lobby

Igår vad jag Lina Tilde och Elin iväg till Hedemora för att titta på drifting, Klas var med så de var lite extra kul att se när de var nån man känner som körde, var riktigt kul synd bara att de var lite lite med bilar som körde annars var de fint.

Här är en bild på Klas Sierra, han hade nya däck på så de var lite svårt med fästet plus att han var lite besviken på att han inte fick ut nå rök av däcken pga att blien var lite lätt i bak och att sierran han lite lutning på bakdäcken.



Dagen mest läckra bil var en 72:ans Merca diesel som han hade konvertera till turbo motor och hade trimmat upp dieselpumpen lite på så de gick riktigt bra och hade en grymt botten vrid i den motorn. Men de sköt också långa svarta skaft efter sig av kolsvart diesel rök :) Riktigt cool var den, och vi stack innan den hela var slut men de var han som vann de hela också till slut.



Sen åkte vi hem och vila lite innan vi åkte igen och då var de Sandviken Cruising som gällde innan jag skulle jobba på Lobby, var väl inte så mycket att se där men nån bil tyckte jag var riktigt tuff och här kommer de några bilder som jag tog där.





Sen så skulle jag så gärna vilja ha en sådan här och bara göra om till en röd ljus racer, tycker dom är snygga och sen är de  den första jenken som fick en turbomotor i en V8, Men är ju omöjligt att få tag i en som de är nu. Och dom kostar nog åt helvete för mycket också.



Sen vid 22 blev de jobb på Lobby som vakt, först jobba jag nere i deras tält som låg på baksidan om lobby, Var lugnt där men blev strömlöst kanske en 20min och då var de grining när folk inte fick sina öl för inte fan kan man vänta? Neeej de ska gnällas för dom var ju redan fetfulla 50åringar som dricker en gång om året. Men ja de gick bra sen vid halv 1 gick jag upp på lobby för där hade de börjat rasa in folk.
Den första jag kasta ut var en kille som spydde sig själv i skjort ärmen, ja inne i armen :) Så han visa jag ut. Sen var de två till som helt enkelt var för fulla för de andras säkerhet.
Sen var de en tjej som tappat sina skor, diabetesspruta och jack hur man nu lyckas med de.
Men sur var hon iaf på mig för att jag inte släppte in henne för leta, jag lät henne inte gå in för de var glas på golvet i hela lokalen så de var helt enkelt inte passande att gå in då för hennes säkerhet men jag fick skit endå :) De hela sluta med att jag fick skäll om att om hon inte hade sin spruta före 2 så skulle hon få ett anfall men ingen av de andra vakterna såg nån spruta och hon sa då att hon gett den till nån som hon inte kände och hon visste inte vem. Så enormt smart! :)

Då fick hon helt enkelt gå hem men de gjorde hon inte utan hon sluta de hela med att bada näck i park fontänen istället, 18åringar och sprit funkar helt enkelt inte.

Ja så man var inte en populär kille där men de är inget jag har betalt för att vara heller, utan de ska hållas rent och de finns regler att följa!

Nu ska jag kanske ta och fixa lite med 740in och byta lampor och torkare. den behöver ses om. ska byta olja och tändstift till nästa helg också tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0