Cruising och nattvecka.

I helgen var jag Lina och Tilde ner på stan för att titta på cruisingen som var här i stan, och där mötte vi upp Fredrik Evamy och Alva och sen en kompis till dom som jag inte vet vad hon hette.
Knäppte en del kort på bilarna och vissa var riktigt fina, en som jag fasta för hade en flames lack och vad jag hört om den ska den vara lackad av en kille på Discovery och ska vara en "one of a kind" lack.



Såg riktigt bra ut men jag hörde också att de var någon som sprang in i den så den fick en lite bula på ena bakskärmen! Tur att man inte blivit utsatt för sånt själv för man vet ju aldrig vad man skulle få för sig att göra.

Denna bilen var också snygg även om den inte var gammal :)



Ser riktigt bra ut de där, kan man ju köpa om en 40år när man blir lika gammal som Tildes Mormor :) Nu får vi hoppas att hon inte läser här!

Denna veckan jobbar jag nattvecka på jobbet och de är riktigt jobbigt, är helt slut fram mot klockan fyra och vill bara sova, vilket jag lika bra kan göra för jag får ju iaf sparken nu i veckan :) Är hur segt som helst att vara där och jag vill inte göra nått alls för de där nötterna mer..

Lina har fått varit borta mest hela tiden denna veckan för hon tycker att jag ska få sova så länge jag vill, hon är så snäll och tänker på mig men jag känner mig dum för hon har tilde hela tiden verkligen.
Och hon får inte sova nå längre tider på nätterna för tilde vill äta lite då och då, men är bara denna veckan sen är de iaf ingen mer natt vecka för mig.
Lina är iaf bäst! :)

Och sen har Lina och Tilde varit och simmat lite och denna bilden är ju så cool :) Hon ser ut att ha full koll på läget tilde i sin flytring :) Hennes stil av att bada de!



Varför ska man slita ut sig när mamma sköter farten :)

Nu ska jag surfa vidare lite på nätet! Kolla på Wrestling snart också när den laddat klart :)


Kommentarer
Postat av: Inger

Hmhmhm.........Lika gammal som Tildes mormor...Hörrududu..Du är inte långt efter själv du.hahahaha...

"unga mormorn"

2009-05-12 @ 15:25:43
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Lina

Sötnos då! hon e ju inte speciellt jobbig att ta hand om så gör mig ingenting :) en fotmassage för besväret skulle sitta fint ;) hihi.. Nu vaknade Tilde iaf! ses om en stund babe. Love you puss

2009-05-12 @ 15:30:32
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: Inger

Hörru Googla så kanske du ser nån billig bil så slipper du vänta i 40 år...=)

2009-05-17 @ 17:32:48
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0