Michael Jackson, King of Pop Music is Dead :(

Känns riktigt jobbigt när man läser nu för ca en timme sedan att Legenden Michael jackson har blivit dödsförklarad på sjukhuset.
Jag har sett fram emot att få tag i hans live videos från hans spelningar i London som han skulle ha haft med början i nästa vecka.
Hans musik har iaf för mig varit mycket stor och hans "Thriller" är fortfarande för mig den största låten jag någonsin hört, hans musik video till låten gjorde den inte sämre då den säkert skrämde livet ur miljoner mäniskor tillika mig.

Denna nyhet måste vara den största nyheten sedan Elvis bortgång.




Denna Video är så enormt bra, finns inte ord för hur otroligt tråkigt detta är och de kommer att ta många dagar innan man kommer att förstå detta... Usch :(

R.I.P Michael Jackson, The King and Legend of Pop Music!




Som de stod i LA Times "The world are in tears, the king is dead"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0