Köpt kläder och sålt högtalare och subb

I veckan var vi ut och handla kläder, och för första gången på länge tyckte jag de var helt ok att göra de.
T.o.m att jag prövade kläderna innan jag köpte och bara de är bra gjort från mig!

Blev 12-13 plagg till Tilde sen lite annat smått och gott till Lina och mig, Sen var jag och handla nya skor till vakt jobbet och nya byxor.
Jobbade på Lobby igår och ska även jobba där ikväll, igår var de studenter där och de var ett sånt enormt liv där men måste säga att jag blev överraskad över att de var så pass lugnt som de var!

Nån spya var de och sen en sak som man inte ser så ofta, ett handjobb i soffan som vi fick avbryta och ja vi skicka även hem dom så dom fick fortsätta där.

3ggr fick jag höra en otroligt dum sak när jag kolla ID i kön för insläpp "Varför släpper ni inte bara in alla med student mössa för dom är ju över 18 om dom tagit studenten" första gången tänkte jag att de var väl bara en nöt i kön men de fanns fler :)

Och nu har jag sålt mina kära högtalare med 15" som har hållit många grannar vakna under mina unga år :) Var en ung kille och hans föräldrar som var hit och köpte dom, sen när vi lastat allt och dom åkte ringe dom igen och sa att sonen glömt jackan hos mig så när dom kom blev pappan sugen på sub basen så jag sålde den också så nu är jag utan :)
Men ska köpa ny på måndag med 12" bas i en aktiv, den blir bra den :)

Ja nu ska man kanske spela lite Sims 3, jag och lina torska lite på de spelet för Evamys berätta att Fredrik och hon tyckte de var kul och de var de. Men nu är de lite invecklat med fru och barn och desutom en fru som åldrades precis när jag gifte mig så hon vill ha pension och jag är typ ungdom .. Ungdom i spelet iaf :)

Blri bilder sen på den nya subben och den ombyggda tv bänken med nya lights!


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jaaa himla tur me säten... kul me nya kläder ! själv ska man gå ner på phonehouse o försöka få ny telefon efetrsom en turkjävel stal min alldeles nya igår, som jag inte ens haft en månad :((( han svara i den också, o fast jag bad att få tillbaka den eller åtminstone kortet så va han bara spydig. så nu är de skottpengar på den jäveln. Tur jag tog sån där försäkring, men frågan är hur de går till o hur mycke självrisken är. men va ska man göra då, måste ju ha en telefon. så jag meddelar er mitt nya nummer sen :) kram !

2009-06-14 @ 11:24:43
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0