Klippt gräs och spelat =)

De är vad jag har gjort nu under de dagarna som Lina och Tilde har varit hos Linas syster. Jag var ut till Morsan och Anders och har gått med röjjsågen och klippt upp gångar och klippt fram saker som var helt igenvuxet, när jag var klar efter ca5 timmar var jag helt grön och full med alla dess likdelar från sniglar och sånt och jag skynda mig att dusha där ute så jag inte skulle få nån fästing =)

Sen har jag varit där och slappat bara och har jag inte vara där har jag varit hemma och spelat PS3 eller spelat på datorn villket jag nu har städat ur igen för den samlar på sig så enormt med skräp och jag vet inte varför windovs gör de heller men de går fort att städa så de är lungt =)

Nu har jag städat undan lite här hemma också för jag har inte orkat på nån dag då de varit så varmt men nu var de lite bättre så städa av lite..

Var ut idag till morsan igen för dom ringe att de var mat :) Ja men då var de iaf ett jävla oväder på ingång så när jag kom ut precis där man svänger av vid golfbanan börja de verkligen spö regna, åska och hagel kom de .. sen slår blixten ner i skogen bredvid vägen så att skivan i cd hoppar till och cd lägger av men den starta igen så de var ju skönt men ja de var en jävla smäll.
2 bilar svängde rätt av vägen och ner i diket, eller mer att den första gjorde de och den andra följde med för att inte krocka, troligen blev den första så rädd av smällen så han svängde ner i diket =) stackarn.. kanske hade pacemaker och den hoppa nått extra varv..

Nu ska jag titta på film och ladda för kvällens jobb på Lobby, Back yard babies fär ikväll så vi har gått upp till 8-9 vakter nu för de kommer att bli så fullt med folk.. =) kanske blir ett jävla slitande för pengarna ikväll..

Sen i veckan ska vi handla till Tildes rum såp de blir klart, de är liksom dags att få ordning på de nu =)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för att ni finns <3

2009-07-14 @ 08:30:48
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0