Länge sedan nu :)

Ja nu var de länge sedan man var här och skrev något men jag hade helt enkelt ingen lust =)
Har varit en del att göra även fast man är arbetslös =) Varit på Lobby en del och sen lite annat.

Idag har jag och Anders bytt bromsskivorna på XC90´in så nu rucker den inte när jag bromsar iaf.. Nu är de ny servad automatlåda, nya turbon, nya bromsbackar fram plus nya skivor fram. Så nu får jag hoppas på att den håller sig så här så jag slipper få mer fel på den, för de har faktiskt tagit ner de roliga och bra med de en hel del..

Igår var jag Lina och Tilde på Brynäs lagvisning i läkerolen och de var riktigt kul faktiskt, lite orolig för suomervori som såg jävligt loj och slapp ut, fick bla sämsta tiden på hastighets testet.
Han som brukar vara så jävla rapp i FBK men han har ju haft en infektion i nån tarm så han har inte gått för fullt nu på ett tag, får hoppas att de släpper för han ska ju vara minst lika bra som Widing..

Kahnberg var ju som vanligt bra och han tror jag kommer att näta 20 mål i vinter, 35-40 poäng skulle ju sitta fint om han lyckas med de..

Tilde fick en Brynäs tröjja igår också, lite konstigt att dom tog lika mycket för en stor som för en liten men de var 50% på dom för hela shoppen hade utförsäljning..

Idag efter att jag hade bytt skivorna på bilen så var jag upp till lina som var hos hennes mamma, sen när jag åkte hem så kika jag in på parkering vid affären där 740in står då ser jag en kille som sitter på fronten på bilen sen en annan som lutar sig mot den på sidan.. så jag kastar in bilen och gasar mot dom med fulla horn tutande, kastar mig ur och får tag i en kille som jag bensveper ner i backen plus att jag pröva ett nytt grepp på han som en vakt kompis visa mig och ja de verkar  funka , han gnäller när han ligger där att han inte gjort något som alla andra och hans kompis står 5m bort att han trodde de var en som jobba där som ägde bilen för den bruka stå där länge. blev mer lack och vred lite mer på han som låg och sa att ser jag dom igen på någon bil så skulle jag göra en sak som jag inte vill säga här om nån skulle få för sig att klaga :)

Men ja killen som jag hade var riktigt skärrad när han fick gå så hoppas att de satt sig lite i skallen på dom , hatar att folk tror bilarna är allmänt och kan sitta på dom eller ta saker från dom.. Ser jag nån stjäla nått från våra bilar så blir de värre för dom ...

Nu ska jag titta på teve =)

Kommentarer
Postat av: Elin

jadu mattias..jag vet inte alls hur de ska gå jag. men bor hemma nu iaf, tills vidare. Och så tror jag att de blir bra att komma iväg till tyskland också, få bryta. mm de va längesen vi sågs nu. miss you !

2009-09-07 @ 12:01:23
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0