Vaktfest = Rasslig idag

Blev bjuden av Lobby på en personal och vaktfest igår på Brända Bocken klockan 19:00 men jag och Vinberg började klockan tre hemma hos mig med lite öl och Guitarr hero och till slut var vi 8st hemma hos mig och alla började bli lite vingliga så vi begav oss ner till Brända.
Där fick vi två rundor gratis plus mat sen gick vi vakter till BG gården och där var de privat fest men vi kom in endå, Johan som jobbar där fixa 60 shots plus en varsin grogg och de sög vi i oss på 30min innan vi lära vara tillbaka till brända för då skulle alla till Gojja och där var vippen uppdukad med 8 skålar full med allt som man skulle kunna tänka sig vilja ha så de blev en del drickande där och flera som blev riktigt påverkade men nämner inga namn :)

Sen blev de lite tjaffs för vi blev kallade vaktjävlar och att vi tog upp all plats :) men ja så är de väl.
Sen blev de HB innan jag sedan vid 01:20 gick hem för att sova :)

Idag mår jag ok men har mått bättre iaf men man ska inte klaga och jag gjorde bara av med 110kr så man ska inte klaga endå.

Alla har sett mina fälgar utom jag och däcken skulle ha kommit igår men de gjorde dom inte så måste vänta tills efter helgen då ska dom vara här iaf.. Kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0