Uppsala och nya fälgar på! =)

Kom hem för en stund sedan från våran tripp till uppsala och IKEA mm, jag lina tilde fredrik evamy och alva packa ihop oss i XC90in och de funka väl men inte var de så mycket plats kvar inte.

Sommar nu snart så ska ju vara sommar hemma också då så då ska de vara lite gröna saker osv tyckte Lina men de blir nog snyggt med lite annat än grått och svart i vardagsrummet..

Sen fick jag Däcken i fredags så de blev att sätta på dom då, men dom tog i lite så fick köpa 3mm plattor till den så dom inte gned sig mot oken så nu är de fint och brett =)




Knäppte detta lite fort ute i bönan där Morsan och anders har sin husvagn som dom ställer upp för sommaren, Så har varit där lite och lagt golvet och sånt i deras förtält.



Lina blev med lite där nere i hörnet :) Ska ta nå mer bilder sen när de är klart för de blir fint med all trall och sånt som ska läggas ut där! =)

Lär lägga ut en bild på Hero också :) Han är kungen där ute i Bönan nu :)

Nu ska jag byta blöja på Tilde och vara tyst för nu är de DESPERET! Linas bästa program :)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ;) bästaste programmet :) nu ska jag komma och rädda dej från en trött tilde! Tack för idag sötnos!

Puss

2009-04-28 @ 22:50:12
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: Inger

Snygg bilen är på kortet! =)

Inger "the svärmor"

2009-04-29 @ 06:34:19
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Elin

åååh Hero !! tjockis-söten... måste följa med ut till din mamma i sommar igen, spela kubb o grilla o busa med Hero.. de va så mysigt förra året :) hoppas allt är bra med dig !! Nu ska jag till valbo med din tjej hohoho kram

2009-05-03 @ 15:01:30
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0