Igentligen skulle jag kunna blogga hemma på ett papper :)


Ja igentligen skulle jag kunna blogga hemma på ett papper för jag talar inte om för nån att jag håller på att blogga, som igentligen tar bort hela saken med att göra de.
Har inte mycket att säga här heller för jag har inte så mycket för mig nu för tiden :)

Igår var jag iaf ner och jobba lite som vakt på IDOL eller vakt och vakt jag stog där och såg dum ut och fundera hur fan folk är funtade igentligen när dom tror att dom kan sjunga, visst vissa var väl ok men ja. Iaf så var jag bara där i en 3 timmar och kolla innan de blev tomt på folk och jag åkte hem och tog de lugnt några timmar innan nästa vakt jobb startade.
Då blev de Lobby i sandviken och de är en bra ställe, oftast mycket folk och mycket bra folk som jobbar där. Blev iaf en lugn kväll med lite små bråk bara.

Snackade lite med Danne om fälgarna som kommer snart och han hade de lite svårt att få tag på däck i mina dimensioner som såg bra ut, alla letar däck med snygga mönster sa han :) Jag förklara att jag inte bryr mig om sånt så får se när jag får hem allt.

Nu ska jag sova för Lina funderar vad jag gör när jag sitter här och klickar medans dom gått och lagt sig, skulle jag ha skrivit på papper hemma hade de varit tystare =)

Sätter ut en bild iaf på hur bilen ser ut nu som ska få de nya tofflorna! ha de och skönt igen att HV förlora!

                                                                         

Bilen bakom är såld :( Men får hoppas att jag kommer få ordning på Volvon också under denna sommaren så jag inte ångrar mig mer att jag sålde den andra!

Nu ska jag snart gå och sova med Lina och Tilde, och jag måste ju sätta ut en bild också på mina sötnosar!

                                                                              

Kommentarer
Postat av: Lina

Söt du e! volvon kommer bli såå snygg me fälgarna. Bra kan jag å Elin åka runt å glida ;) eller fredrik,evamy, alvis och vi 3 :D haha det är t o m så att elin också får plats ju!

2009-04-06 @ 08:38:55
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0