Wrestling är riktigt show!

Ja visst de är fejk och uppgjort hur allt ska bli men de är fan en riktig show iaf :) Och den som säger att de inte gör ont kan ju bli kastad i backen av en biff på 150 kilo från 4m höjd.
Kollat klart på Wrestlemania 25 nu och den var grymt bra, min favorit sen tidigt 90tal "The Undertaker" vann sin match och ja de var en spännande match :)

Annars har de varit lugnt och inge fälgar har de dykt upp än, har inte fått tag på han som tar hem heller så blir de inget där har jag hittat samma för nästa samma peng på nätet igen så jag tar från de stället nästa vecka annars..

Var och tvätta bilen med Wall i måndags och jag kan inte förstå att folk är så totalt kassa på att få upp sina bilar på ramperna, kom in en lite lite seat och han missa rampen totalt och rammla ner, och istället för att ta de lugnt och backa upp för att se om bilen blev skadad tog han fart igen och damma rätt in i fästet som lyftkolven sitter i och de måste ha blivit ett riktigt jack i tråget de.
Han tappa en fälgsidan och den körde han över på sitt tredje försök att komma upp så de blev bara skrot av den, själv har man en stor suv att köra upp och de är inget problem bara man tar sig tid att se vad fan man håller på med..




Tycker Tilde ser så kul ut på denna bilden som Lina tog när vi satt i soffan :)



Nej nu ska jag duscha sen hämta lina på stan innan vi ska hälsa på mor ett tag.

Ja just ja, idag kollade jag om min förra bil var påställd och de var den :) Den 7e så nu rullar den säkert igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0