Wrestle Mania 25!

Japp nu är den släppt! Oj oj oj 4½ timme wrestling på topp nivå =) Laddar ner den nu eftersom den bara visas i USA, dom har inte fattat hur bra de är med wrestling här i sverige så dom visar de inte bara små programmen mellan sånna här stora events som dom visar. Men kommer att ta tid men de är de värt




Ikväll ska jag och Wall iväg och tvätta bilarna, jag tänkte tvätta SUVen för den har lite salt på sig från den sista saltningen, tänkte inte tvätta den förens jag fått de andra fälgarna men blir så endå så de inte biter sig fast så mycket.

Nej nu ska jag käka nått, ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Pöh! wrestling :P snart ska jag länka din blogg på min blogg :P

2009-04-06 @ 18:26:25
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0