Trasiga dämpare och nya fälgar

Mja när jag i söndags målade oken på XC90in så såg vi att de rann olja från ena dämparen och de känns ju jävligt segt när de är en så pass ny bil och att de ska gå sönder så fort. Körde ner i en grop här i stan villket inte är så svårt när hela gävle är en stor grop snart.
Men iaf så sprack tätningen och de rinner ur lite, kollade idag vad de kostade och nog för att jag brukar kunna ställa in mig på att dom är dyra men 5088kr STYCK trodde inte ens jag och jag lär troligen byta båda för att inte få obalans i bakvagnen..
Bara att bita ihop eller vad säger man, men ska leta lite utomlands och se vad jag kan hitta =)

Idag var jag iaf och titta på fälgarna som kommit nu men inge däck än, dom är riktigt grymma 9.5" breda är dom och har en 13-14cm bred kromputskant innan dom längre in går över till svart riktigt riktigt snygga =)




Sen så hade han lite andra däck som jag ska lägga på 740in för dom är lite dåliga och de blev ett stöldpris på dom så de var kanon de..

Nu laddar jag hem nya wrestlingen igen för de var nya avsnitt igår så jag har nu när de är dubblet avsnitt med desperet ikväll som Lina ska titta på.

Här kommer en bild på den nya målade oken på XC90in :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa, det är sålt :D o flyttar in 1 maj gör dom också, så ingen dubbel hyra för mitt lag :) sen får jag flytta in i lägenheten till helgen o slipper betala halva månadshyran om jag städar själv haha :) så nu packas det hemma hos mig.. dumt man alltid kastar alla flyttkartonger jämt bara, så lär fixa lite fler. hoppas du mår bra och att vi ses snart :D

2009-04-15 @ 12:11:43
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Elin

PS: snygga...såna där grejer som sitter vid däcken. hahahahaha ;) DS

2009-04-15 @ 12:12:17
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0