Seg dag.

Idag har de bara varit segt, tittat mest på teve men jag Lina och Tilde gick iaf upp till boulongern idag och mata änderna och de blev iaf en 8km lång promenad så man har iaf varit ut lite.
Var och köpte macka på Subway på väg hem sen blev de teve igen och nu ska vi snart sova!

Ska bli skitväder hela veckan sa dom idag på vädret så de känns ju inte direkt kul när man inte kan vara ute och göra nått heller utan man blir mest sittandes inne men ja de funkar de också bara man får lite luft iaf :)

Inga däck än heller, jag väntar och väntar på dom och de känns som om de inte kommer att bli nått denna veckan heller.
Trodde inte de skulle ta sånn jävla tid att få dom att skicka dom hit till Gävle men troligen ligger väl deras lager utomlands för att slippa alla skatter som lager får på sig..

Och här är en bild på världens coolast Tilde :) Hon har här fått syn på teven i sin sköna fotölj och de verkar vara nått bra som hon tittar på =)





Nu ska jag sova så får se vad de blir imorrn om jag har sån tur att de kanske kommer lite däck till mig =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är hon sötast i stan ;) vi får hoppas på däcken! min lilla sömntuta.. puss puss

2009-04-16 @ 10:02:39
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, va söööt hon är, Tilde ! Cool som tusan ju..



Haha ja, Joel är allt riktigt skön han..han pratade med Gud igår också, om mig hahaha..att jag skulle bli frisk. Så sa han åt mig att jag lära minsann vara försiktig. Kanske nåt för mig att tänka på hehe. Men då kanske vi ses imorgon, om du inte ska jobba ! :) Kramar

2009-04-16 @ 21:23:55
Postat av: Elin

Hej Tias !

Tack så otroligt mycket för all hjälp igår, jag är hemskt tacksam! Guld värt !!



Kramar

2009-04-18 @ 10:07:39
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0