Inte min starka sida.

Har aldrig bloggat och tror heller inte att jag kommer att göra de speciellt länge förens jag tröttnar, men man vet ju aldrig.
Min flickvän bloggar en del och hon tyckte att jag skulle starta upp en också så då kan jag väl pröva :)

Idag ska jag iaf ner till gasklockorna och jobba lite som vakt på Idol, borde vara lugnt så länge de inte är en massa folk som blir galen för att dom får höra att dom sjunger kasst.
Så mellan 15 och 22 kommer jag att stå där och titta på snyfftanden folk som får gå hem :)

Annars så väntar jag på mina nya fälgar till XC90`in som kommer nästa vecka, var lite krångel att få tag på dom däcken jag ville ha men att han troligen skulle få tag i dom rätt så snart. Jag har ingen större panik än eftersom jag inte vill köra med dom innan de har sopats upp en del och att dom försökt laga lite av de kratrar vi har i våra vägar!

                                                                           

Vi har köpt ny kamera så nu sitter Lina och knäpper kort på stackars Tilde igen som kommer att få fram en fobi för kamera blixtrar när hon blir större :)

Nej nu ska jag bleka mitt hår lite till tänkte jag sen så får vi se vad de blir innna jag åker ner för att jobba, hoppas de blir ett bra väder idag så man slipper så och huttra där nere!

Skönt att HV torska


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va kul att du bloggar Tias ! I miss you ! haha ja jag ska faktiskt lägga av med drickandet... sagt de förr, jag vet men.. jag festar faktiskt nästan aldrig nu för tiden, typ en gång i månaden men sen mådde jag så kasst i helgen o så blaaaa. men nu försöker jag ju gå ner i vikt så nu blir de inge alkohol elle :) har ni haft trevligt hos din mor?

2009-04-08 @ 18:32:41
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0